יום שבת, 28 באוגוסט 2010

הבית של פלינטסטונס

כן , זה אמיתי וזה בפורטוגל. הבית נבנה בין שני סלעי ענק, השמועות אומרות שפרד ווילמה פלינסטונס חיים שם באושר.




יום שבת, 21 באוגוסט 2010

כמה מיותר...אך נפלא

אני אוהבת גאדג'טים מטופשים ותכנות מיותרות. מצאתי שתי תוכנות ממכרות (7 בסולם ההתמכרויות) לטיפול בתמונות.                 shape collage , מזינים תמונות, בוחרים צורה (עיגול,מרובע,לב אפשר לייצר צורות). לוחצים ו....voila . כמובן שיש עוד מיני אפשרויות כמו לשלוט על גודל התמונות, שקיפויות, רקעים. תנסו, זה משעשע.



poladroid  - מי לא מתגעגע למצלמות הפולרויד שכבשו בסערה את ארצנו והשאירו שלל תמונות בעלות צבע דהוי ודלוח. אני נוסטלגית בטירוף ולכן שמחתי למצוא את תוכנת הפולרויד. בוחרים תמונה, לוחצים על האייקון של המצלמה (מחכים.....וברקע ציקצוקי המצלמה) והנה המצלמה פולטת את אותה תמונה שטופה באדום ובפורמט הפולרויד.

תמונה לפני




ואחרי



יום שישי, 13 באוגוסט 2010

מה? כבר ראש השנה?

החברים המוכשרים והמאוד סימפטיים מסטודיו One Group עיצבו לוח שנה המורכב מ-12 גלויות לצביעה. הלוח מגיע עם עפרונות צבעוניים ומגנט לתליית הלוח על המקרר.  ניתן להשיג ברשת סטימצקי ובחנויות עיצוב שונות.


יום רביעי, 11 באוגוסט 2010

איך לגרום לטוד סלביי לצלם אתכם

אם אתם מוסיקאים, אמנים, מעצבי אופנה, מעצבי פנים או סתם היפסטרים, טוד סלביי יגיע לצלם אתכם בחלל בו אתם גרים או עובדים. לפני שהוא מגיע אל תשכחו לבלגן קלות את הבית, לזרוק על המדפים בדרך אגב כמה צעצועי רטרו, אוספים ביזריים ותמיד יעזור איזה כלי נגינה אזוטרי. פרויקט "The Selby" התחיל מצילום חבריו המאאגניבים בבתים המאוד מאאאגניבים שלהם. כיום 35,000 מבקרים מדי יום באתר הנחשב של טוד סלביי.
באתר הזה תוכלו למצוא טיפים חשובים איך לגרום לטוד סלביי לבוא לצלם אצלכם, בתנאי כמובן שאתם ממש מאאאגניבים.

יום שני, 9 באוגוסט 2010

ירושלים, אוגוסט 2010

רק שעה נסיעה מתל אביב ותחושה של ארץ רחוקה. שבוע שעבר בילינו שלושה ימים בירושלים : סמטאות העיר העתיקה, שוק מחנה יהודה, מנהרות הכותל, מוזיאון ישראל המחודש. כמה לינקים שווים שעזרו לי לתכנן את השהות: שוק מחנה יהודה,עוד אחד,העיר העתיקה.התארחנו במלון הר ציון , המלון ממוקם במבנה ישן ונמצא בנקודה מעולה המשקיפה על חומות העיר העתיקה. אה...ומסעדת מחניודה באמת מצוינת (כדאי להזמין מקום לפחות שבוע מראש). אה... נוסף, אפשר לוותר על החיזיון האור קולי במגדל דויד. כמו שאבישג אמרה לי :"משעמם ת..."



יום שני, 2 באוגוסט 2010

Bad Balloon

קו השרשראות החדש שלי יוצא לאוויר,הדמויות לקוחות מאיורים מקוריים של יניב , העיצוב שלי, זו השרשרת הראשונה, עוד בהמשך



Real Time Web Analytics